08/01/2019 ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΕΘΕΛΟΝΤΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΓΙΑ ΠΥΡΟΠΛΗΚΤΟΥΣ | 20/02/2019 ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΕΠΙΛΕΓΕΝΤΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΕΥΘΥΝΗΣ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΤΟΥ ΥΠΥΜΕ (ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΤΕΧΝIKOY ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΑΙ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ (Δ35) ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ (Δ36))
 Βρίσκεστε εδώ: Αρχική Σελίδα Γραφείο Τύπου Δελτία Τύπου
ATH.ENA CARD
image

Δελτία Τύπου



12/01/2011

Απάντηση Υφυπουργού Γιάννη Μαγκριώτη στις δηλώσεις του Υπεύθυνου του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Δημοσίων Έργων της Νέας Δημοκρατίας για το ΜΕΤΡΟ Θεσσαλονίκης

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ & ΔΙΚΤΥΩΝ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

Αθήνα, 12 Ιανουαρίου 2011

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Απάντηση του Υφυπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Γιάννη Μαγκριώτη, στις δηλώσεις του Υπεύθυνου του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Δημοσίων Έργων της Νέας Δημοκρατίας για το ΜΕΤΡΟ Θεσσαλονίκης:

«Καταρχήν θα ήθελα να συγχαρώ τον συνάδελφο για την ανάληψη των καθηκόντων που του ανέθεσε ο κ. Σαμαράς, του εύχομαι καλή δουλειά.
Ωστόσο, λυπάμαι για την πρώτη δήλωσή του γιατί:
(α) Αναφέρεται σε δήλωση που ποτέ δεν έκανα. Για του λόγου το αληθές τον παραπέμπω στο Δελτίο Τύπου που εξέδωσα στις 10/1/11, μετά τη σύσκεψη στα γραφεία της «Αττικό Μετρό Α.Ε.» στη Θεσσαλονίκη (http://www.yme.gr/?aid=2788&tid=21 ).
(β) Αναφέρεται στη μεθοδολογία που πρέπει να ακολουθηθεί για να λυθούν τα προβλήματα του Μετρό Θεσσαλονίκης. Όπως φαίνεται και από τις δηλώσεις μου αυτό πράττει η «Αττικό Μετρό».
(γ) Η χάραξη της πρώτης γραμμής στα όρια του Δήμου Θεσσαλονίκης έγινε από την Κυβέρνηση της ΝΔ και με αυτή την χάραξη δημοπράτησε το έργο ως σύμβαση παραχώρησης σε ιδιώτες, το 1992. Την ίδια μέρα, δημοπρατούσε την πρώτη γραμμή του Μετρό της Αθήνας ως δημόσιο έργο. Αυτός ήταν ο λόγος που δέκα χρόνια τώρα δεν έχει μετρό η Θεσσαλονίκη. Παρότι στη συνέχεια, η Κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ προσπάθησε να σώσει τον διαγωνισμό, δεν τα κατάφερε γιατί ήταν αδύνατο.
Από το 2002 που η Κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ ακύρωσε τον ατυχή διαγωνισμό του 1992 μέχρι το 2006 που η Κυβέρνηση της ΝΔ συμβασιοποίησε ως δημόσιο έργο τη γραμμή 9,6 χλμ στα όρια του Δήμου Θεσσαλονίκης, είχε τη δυνατότητα να διορθώσει τα λάθη της πρώτης χάραξης. Όμως, δεν το έκανε.
Τέλος, χαίρομαι γιατί στην ουσία συμφωνεί τόσο με την προσπάθεια που κάνουμε όσο και την κατεύθυνση των προσπαθειών μας. Το Μετρό της Θεσσαλονίκης είναι ένα μεγάλο και λυτρωτικό έργο για την πόλη και τους ανθρώπους της, για την ποιότητα ζωής και την εξωστρέφειά της. Σημαντικό ήταν το βήμα που έγινε το 2006 από τη ΝΔ, έστω και με πολλά λάθη και αδυναμίες. Εμείς διορθώσαμε πολλά και κερδίσαμε μέρος του χαμένου χρόνου. Θα λύσουμε όσα προβλήματα μένουν. Οργανώσαμε τις επεκτάσεις του Μετρό, τόσο Δυτικά, όσο και Ανατολικά. Είμαστε βέβαιοι πως όλοι μαζί θα πετύχουμε το στόχο της ολοκλήρωσης του έργου».


Συνημμένα Αρχεία
word document2011 01 12 ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗ ΝΔ ΓΙΑ ΜΕΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.doc
Εκτύπωση

image

Θέματα Ενδιαφέροντος


Ανανέωση άδειας οδήγησης δικύκλων και οχημάτων κατηγορίας Β μετά τη συμπλήρωση της ηλικίας των εβδομήντα τεσσάρων (74) ετών
Πληροφορίες για πληγέντες από τις πυρκαγιές
ΝΕΟ - Εγκρίθηκαν από το Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών τα επόμενα αιτήματα για την ελεύθερη διέλευση των συγκεκριμένων οχημάτων
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΗΣ ΜΟΝΙΜΟΥ ΚΑΤΟΙΚΟΥ ΓΙΑ ΔΙΕΛΕΥΣΗ ΑΠΟ ΔΙΟΔΙΑ (ΕΓΝΑΤΙΑ)
Αναλυτική παρουσίαση κάθε διαδικασίας χορήγησης Άδειας Οδήγησης
Αναλυτική παρουσίαση κάθε διαδικασίας έκδοσης Άδειας Κυκλοφορίας
Άδεια διέλευσης οχημάτων μικτού βάρους άνω των 3,5 τόνων στο παράπλευρο οδικό δίκτυο
Οδηγίες προς τους πολίτες ενόψει των ηλεκτρονικών διασταυρώσεων για τον εντοπισμό ανασφάλιστων οχημάτων