11/12/2018 META ΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΗ ΕΝΣΤΑΣΕΩΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΙΝΑΚΩΝ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΚΑΤΑ ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΣΕΙΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΟΜΕΝΩΝ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗΣ ΠΛΗΡΩΣΗΣ ΘΕΣΕΩΝ ΕΥΘΥΝΗΣ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ | 11/12/2018 ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΕΞΕΤΑΣΗΣ ΕΝΣΤΑΣΕΩΝ ΕΠΙ ΤΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΚΑΤΑ ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΣΕΙΡΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΚΛΕΙΟΜΕΝΩΝ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗΣ ΠΛΗΡΩΣΗΣ ΘΕΣΕΩΝ ΕΥΘΥΝΗΣ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
 Βρίσκεστε εδώ: Αρχική Σελίδα Γραφείο Τύπου Δελτία Τύπου
ATH.ENA CARD
image

Δελτία Τύπου



11/11/2018

Συνέντευξη του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστου Σπίρτζη στον τηλεοπτικό σταθμό «Alpha» και την εκπομπή «Check point» με τη δημοσιογράφο κ. Γιάννα Παπαδάκου

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Ας δούμε τί λέει σήμερα η πολιτεία και ειδικά ο Υπουργός Υποδομών, ο οποίος έχει αναλάβει το μεγαλύτερο κομμάτι του δύσκολου έργου της ανοικοδόμησης της περιοχής. Κύριε Υπουργέ, βρισκόμαστε στο Μάτι που μαζί με την περιοχή του Νέου Βουτζά, θρηνεί ακόμη τα θύματά του. Είμαι βέβαιη ότι έχετε αναρωτηθεί πολλές φορές κι εσείς, ανθρώπινα, πέρα από την ιδιότητά σας, γιατί έγινε όλη αυτή η συμφορά.

Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Έγινε για πολλούς λόγους. Για παθογένειες χρόνων, για συγκυρίες της στιγμής, για ακραία φαινόμενα, αλλά έγινε και γιατί δεν είχαμε και δεν έχουμε οικισμούς που να έχουν τις απαραίτητες υποδομές, τις εξόδους διαφυγής, το σχεδιασμό που έπρεπε να έχουμε, ώστε σε έκτακτες καταστάσεις και σε φυσικές καταστροφές, να μπορούν οι κάτοικοι, οι πολίτες, να βρίσκουν ασφαλή δίοδο. Αυτά είναι θέματα που έπρεπε να είχαν λυθεί πάρα πολλά χρόνια. Θα είχαν λυθεί αν είχαμε Κτηματολόγιο, αν είχαμε Δασολόγιο, αν είχα πολεοδομικά σχέδια. Δυστυχώς όμως, η πολιτική της γης στα μεγάλα αστικά κέντρα, στις περιοχές γύρω από τα αστικά κέντρα ήταν τέτοια, που δεν επέτρεψε να γίνουν τέτοιοι σχεδιασμοί. Ήταν μια πολιτική που ήθελε και τον πολίτη όμηρο αλλά και τη γη σε άλλη κατεύθυνση από αυτήν που έπρεπε να υπάρχει.

Γ. ΠΑΠΑΔΑΚΟΥ: Έχω στα χέρια μου κάποια έγγραφα της δικογραφίας και κυρίως αυτή την έκθεση του εμπειρογνώμονα που περιγράφει με ανατριχιαστικές λεπτομέρειες το τί έγινε εκείνη τη μέρα τη μοιραία, την 23/7. Περιγράφονται ευθύνες για την Πυροσβεστική και για το θέμα της εκκένωσης και για την Αστυνομία, η οποία έστρεφε, φαίνεται, τουλάχιστον κάποιο χρονικό σημείο, τ’ αυτοκίνητα προς το Μάτι. Και θέλω να σας ρωτήσω, γιατί έγινε αυτό. Έχετε απαντήσεις; Τί λέτε; Δεν είναι ο τομέας σας αλλά....

Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Δε γνωρίζω την έκθεση του εμπειρογνώμονα, είναι προφανές όμως, ότι την ώρα της αντιμετώπισης οποιουδήποτε φυσικού φαινομένου, πόσο μάλλον στη συγκεκριμένη περιοχή, όλα σχετίζονται με το αν υπάρχει σχέδιο, αν το γνωρίζουν οι Υπηρεσιακοί που καλούνται να το εφαρμόσουν εκείνη τη στιγμή με τις συνθήκες που υπάρχουν αυτό το σχέδιο, αν έχουν το χρόνο και προφανώς, αν είναι και σ’ ετοιμότητα. Όλα αυτά πιστεύω, ότι είναι θέματα -έτσι όπως λειτουργούν πολλές φορές οι Υπηρεσίες μας-, που σχετίζονται με τον άνθρωπο ή με τους ανθρώπους που θα βρεθούν στην αντιμετώπιση της καταστροφής. Είναι ένα ακόμη θέμα που πρέπει να ξεπεράσουμε, να δούμε δηλαδή, πώς δε θα είναι τυχαίο αν θ’ αντιμετωπισθεί σωστά μια φυσική καταστροφή, αλλά πώς θα υπάρχουν παντού συγκεκριμένα σχέδια που θα τα γνωρίζουν οι αρμόδιοι υπάλληλοι, οι αρμόδιες Υπηρεσίες που θα καλούνται να τα εφαρμόσουν.Δε βλέπετε και μια παθογένεια εσείς; γενικότερη; Προβλέπεται παραδείγματος χάριν, ένα μεγάλο κομμάτι των σχεδίων αυτών να είναι στην Τοπική Αυτοδιοίκηση. Καλούνται άνθρωποι που δεν είναι ειδικοί, που είναι αιρετοί, ν’ αντιμετωπίσουν θέματα που έπρεπε να τ’ αντιμετωπίζουν ειδικοί. Μηχανικοί ή άλλες ειδικότητες.

Γ. ΠΑΠΑΔΑΚΟΥ: Επειδή έχετε κάνει κι εσείς σχετικές ανακοινώσεις, πιστεύετε ότι αν δεν υπήρχε αυτή η κατάληψη του αιγιαλού εδώ, των παραλιών, οι προσβάσεις προς την παραλία αλλά βέβαια και το μοιραίο οικόπεδο που εμείς κάνουμε μια αποκάλυψη στην εκπομπή μας σε σχέση με το ιδιοκτησιακό του καθεστώς, όλα αυτά δε θα είχαν γίνει; Ότι είναι ως ένα βαθμό υπεύθυνα όλα αυτά, οι καταστάσεις που ακολουθήθηκαν επί δεκαετίες βέβαια, όχι τώρα μόνο, για το ότι χάθηκαν τόσοι πολλοί άνθρωποι, και μάλιστα 26 άνθρωποι σ’ ένα χώρο συγκεκριμένο;

Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Πιστεύω ότι είναι προφανές. Aλλά δεν είναι το μόνο. Αν δείτε από το χάρτη τις διόδους, τους δρόμους, το πώς λειτουργεί όλο το συγκοινωνιακό πλαίσιο εδώ της περιοχής, δε μπορεί να βγάλει κανείς άκρη. Αυτό που έγινε παραδείγματος χάριν στους δρόμους της περιοχής και φάνηκε την άλλη μέρα της πυρκαγιάς, ήταν, σε πολύ στενούς δρόμους ή να σταμάτησε ένα αυτοκίνητο για οποιονδήποτε λόγο, ή να χάθηκαν μέσα στα δαιδαλώδη στενά πολλοί συμπολίτες μας, να τους πρόλαβε η φωτιά και να είχαμε τα μοιραία γεγονότα που είχαμε.

Γ. ΠΑΠΑΔΑΚΟΥ: Είχατε πει κάτι συγκεκριμένο και για το μοιραίο οικόπεδο αν θυμάμαι καλά.

Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Ναι, είχα πει ότι έχει βγει πρωτόδικη δικαστική απόφαση που δείχνει ότι το οικόπεδο αυτό είναι δημόσιο και δασικό, παρά ταύτα είναι περιφραγμένο..

Γ. ΠΑΠΑΔΑΚΟΥ: Υπάρχει εκκρεμότητα.

Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Ναι, βέβαια. Είναι περιφραγμένο, το οικειοποιείται η οικογένεια που έχει το σπίτι και το οικόπεδο δίπλα. Kαι ξέρετε, αυτό προκαλεί αν θέλετε και όλους μας, όταν κάποιοι, συνεχίζουν στην περιοχή να μη θέλουν να έχουμε μια πολεοδομική ανάταξη της περιοχής, να μην έχουμε τους δρόμους που πρέπει να έχουμε, μετά από το χαμό των 100 συμπολιτών μας, να μην έχουμε τις οδεύσεις που πρέπει να έχουμε στην παραλία και να διατηρηθεί μια κατάσταση όπως ήταν πριν τη φωτιά. Δηλαδή ακούμε το αίτημα να κάνουμε το Μάτι όπως ήταν, αλλά το να κάνουμε το Μάτι όπως ήταν, σημαίνει. ότι κάποια χρόνια αργότερα, μπορεί να ζήσουμε το ίδιο γεγονός.

Γ. ΠΑΠΑΔΑΚΟΥ: Κύριε Υπουργέ ήσασταν εδώ μέχρι τα μέσα Σεπτεμβρίου σε καθημερινή βάση αλλά και τώρα έρχεστε συχνά και θέλω να μου δώσετε αυτή τη στατιστική της καταστροφής και σε υλικές ζημιές.

Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Η υλική καταστροφή είναι αρκετά μεγάλη. Έχουμε δει 5.000 κατοικίες περίπου. Από αυτές οι μισές τουλάχιστον είναι κατοικίες που δε μπορούν να επαναχρησιμοποιηθούν, πρέπει να κάνουμε ανακατασκευή, οι άλλες μισές επισκευάζονται και πρέπει να προχωρήσουμε στις απαραίτητες μελέτες και στη υλοποίησή τους για ν’ αποκατασταθούν αυτά τα κτίρια.

Το θέμα όμως κ. Παπαδάκου δεν είναι το να κάνουμε μια προσπάθεια το συντομότερο δυνατό ν’ αποκατασταθούν μόνο τα κτίρια. Το θέμα είναι ότι τα κτίρια πρέπει ν’ αποκατασταθούν με τέτοιο τρόπο, που να μας επιτρέπουν την άλλη μέρα να εφαρμόσουμε ένα πολεοδομικό σχέδιο που θα εξορθολογίζει την περιοχή, στην οποία, μπορούμε να συναντήσουμε ό, τι στρέβλωση μπορείτε να σκεφτείτε ή να φανταστείτε ή να μη φανταστείτε! Έχουμε περιοχές που δεν είναι δασικές όπως το Μάτι, που όμως, δεν έχουμε τις επαρκείς οδεύσεις, δεν έχουμε ένα πολεοδομικό σχέδιο. Έχουμε μικρούς κάθετους δρόμους προς τη Μαραθώνος και στην απόληξη προς την παραλία αυτοί οι δρόμοι διακόπτονται και δεν έχουμε τις προσβάσεις που έπρεπε να έχουμε προς την παραλία. Εδώ βλέπετε σ’ αυτό το δρόμο χωράνε με το ζόρι δύο αυτοκίνητα, το ένα είναι παρκαρισμένο, η μία σειρά συνήθως...

Γ. ΠΑΠΑΔΑΚΟΥ: Και είναι διπλής κατεύθυνσης.

Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Είναι διπλής κατεύθυνσης και είναι ο κύριος δρόμος.

Γ. ΠΑΠΑΔΑΚΟΥ: Και είναι αυτός ο δρόμος της φωτιάς εδώ που είμαστε.

Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Βεβαίως. Βγάλαμε απ’ το Μάτι την άλλη μέρα της καταστροφής, 400 αυτοκίνητα, μόνο από το Μάτι, καμένα. Καταλαβαίνετε ότι η περιοχή ήταν μια πραγματική κόλαση εκείνο το βράδυ. Μόνο από το θερμικό φορτίο που παρείχαν τα αυτοκίνητα που καίγονταν. Από κει και πέρα η δουλειά που κάνουμε -κι έχει γίνει σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα-, είναι ν’ αναπτυχθούν οι δασικοί χάρτες. Όχι μόνο για την περιοχή, αλλά για μεγάλο κομμάτι.

Γ. ΠΑΠΑΔΑΚΟΥ: Αυτό θα σας ρωτούσα, πώς θα γίνει τώρα η αποκατάσταση.  

Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Η αποκατάσταση θα πρέπει να σέβεται τον πολεοδομικό σχεδιασμό και να μη βάζει φραγμούς στο να μπορεί η περιοχή ν’ αποκτήσει άλλα χαρακτηριστικά, αυτά που έπρεπε να έχει εδώ και χρόνια. Επομένως το Υπουργείο Περιβάλλοντος ανάρτησε τους δασικούς χάρτες, που ήταν μια εκκρεμότητα πολλών δεκαετιών σε όλη τη χώρα. Και στη συνέχεια, έχουμε μια πολύ στενή καθημερινή συνεργασία για να οριστούν οι οδικοί άξονες, να οριστούν και να οριοθετηθούν τα ρέματα στην περιοχή, να γίνει η αναστολή οικοδομικών εργασιών στις περιοχές που είναι κοντά στη γραμμή της παραλίας και του αιγιαλού, προκειμένου αυτές οι στοιχειώδεις υποδομές αν θέλετε, να υπάρξουν, να δρομολογηθούν για την υλοποίησή τους και στη συνέχεια να ξεκινήσουμε να αποκαθιστούμε και τα κτίρια τα οποία έχουν πληγεί. Αυτό δεν είναι ξέρετε, ένας μακρινός σχεδιασμός. Για να εκπονηθεί ένα πολεοδομικό σχέδιο χρειαζόμαστε αρκετά χρόνια και για να εφαρμοστεί στη συνέχεια. Επομένως εμείς πρέπει τα βασικά χαρακτηριστικά, τους δρόμους, τα ρέματα, τους ελεύθερους χώρους, να τους προβλέψουμε από τώρα, πριν τις αποκαταστάσεις των κτιρίων, ώστε να χωροθετηθούν σε σημεία τα οποία θα επιτρέπουν να εφαρμόσουμε ένα πολεοδομικό σχέδιο που θα έχει αξιοπρεπή χαρακτηριστικά.

Γ. ΠΑΠΑΔΑΚΟΥ: Μου λένε ότι δεν έχουν εκδοθεί ακόμα οι άδειες επισκευής. Και καλά για το Μάτι το είπατε μόνος σας ότι χρειαζόταν η ανάρτηση των δασικών χαρτών..

Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Και η τροπολογία που οδεύει προς τη Βουλή

Γ. ΠΑΠΑΔΑΚΟΥ: Βεβαίως. Όμως για το Νέο Βουτζά που ήταν μέσα στο σχέδιο, γιατί δεν έχουν ακόμη εκδοθεί οι άδειες επισκευής;

Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Όταν σας είπα πριν, ότι μπορείς να βρεις στην περιοχή ό, τι στρέβλωση μπορείς να φανταστείς, μπορείς να βρεις και αυτό. Μία περιοχή που έχει σχέδιο πόλης, είναι μέσα στο σχέδιο, τα ρέματα της περιοχής να είναι οικόπεδα! Να μην έχουν οριοθετηθεί, να υπάρχει και ν’ αναρωτιούνται οι κάτοικοι ποιοι θα κάνει τα έργα για να μην έχουμε άλλα δυσάρεστα φαινόμενα το χειμώνα στα ρέματα που δεν είναι ρέματα και είναι οικόπεδα σύμφωνα με τη νομοθεσία. Είναι πραγματικά θέματα που πρέπει ν’ αντιμετωπισθούν άμεσα, αλλά πρέπει ν’ αντιμετωπισθούν για να ξεκινήσουμε τις επισκευές και ανακατασκευές.

Γ. ΠΑΠΑΔΑΚΟΥ: Τώρα γι’ αυτό που εξήγγειλε ο κ. Τσίπρας, ο Πρωθουπουργός, είπε δυο πράγματα που έκαναν εντύπωση στον κόσμο όταν είχε έρθει εδώ: Το ένα είναι ότι το Μάτι δεν πουλιέται, και πράγματι υπάρχουν καταγγελίες και σ’ εμάς ότι τους πλησιάζουν άνθρωποι και τους ζητάνε για ευτελή ποσά να πουλήσουν τα σπίτια τους, ξέρετε...

Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Όταν συμβαίνει μια καταστροφή, αυτό που ακολουθεί δυστυχώς είναι λυπηρό. Είτε αφορά συνεργεία είτε αν θέλετε ανθρώπους που δραστηριοποιούνται σε αντίστοιχα αντικείμενα για την ανάταξη της περιοχής, είτε με την αγορά ακινήτων, είτε με άλλα φαινόμενα που είναι πραγματικά λυπηρά και σωστά και οι κάτοικοι αλλά και ο Πρωθυπουργός, εξήγγειλε ότι το Μάτι δεν πουλιέται στα κοράκια που θέλουν να επενδύσουν πάνω στην καταστροφή και στο χαμό των συμπολιτών μας.                       

Γ. ΠΑΠΑΔΑΚΟΥ: Από την άλλη, το αντιφατικό που έλεγα, είναι ότι εξαγγείλατε, σαν κυβέρνηση τώρα συνολικά, έναν πρότυπο οικισμό εδώ. Ακούγεται αντιφατικό γιατί είναι ένας τόπος καταστροφής. Πώς θα γίνει αυτό;

Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Θα γίνει εφαρμόζοντας ένα πολεοδομικό σχέδιο που δεν υπάρχει στην περιοχή. Είναι μια περιοχή που χτίστηκε άναρχα, που χτίστηκε ανάλογα με το ποιος έκοβε οικόπεδα και πόσο τα πουλούσε. Δεν έχουμε όχι μόνο τους δρόμους, δεν έχουμε τα δίκτυα, δεν έχουμε τους ελεύθερους χώρους, δεν έχουμε τις προσβάσεις στην παραλία. Δεν υπάρχει μια συγκοινωνιακή μελέτη, δεν υπάρχει ένας ενιαίος παραλιακός δρόμος αν θέλετε από τη μια περιοχή στην άλλη, που να μη συμβάλλει στην καταστροφή που ζήσαμε. Διακόπτεται ο δρόμος σε πολλά σημεία, γιατί υπάρχουν οικόπεδα που όσοι τα έχουν ή κάποιοι από αυτούς που τα έχουν, έχουν συμμετάσχει στο να μην υπάρχουν πολεοδομικά σχέδια ή να μην εφαρμόζονται όπου υπάρχουν. Λίγο παρακάτω υπάρχουν μεγάλες κατασκηνώσεις που δεν έχουν αφήσει τη διάνοιξη δρόμου, που να συνδέουν την περιοχή με τη Νέα Μάκρη. Όλα αυτά πρέπει ν’ αντιμετωπισθούν και πιστεύω ότι αυτό που είπε ο Πρωθυπουργός, μαζί με τ’ απαραίτητα δίκτυα που πρέπει να γίνουν, τα δίκτυα πυρόσβεσης, τα δίκτυα αν θέλετε ενημέρωσης του κόσμου, ένα σύγχρονο κέντρο πυρασφάλειας για την αντιμετώπιση εκτάκτων αναγκών, της συνολικής περιοχής, όχι μόνο στο Μάτι, αυτά είναι θέματα που έπρεπε να έχουν γίνει πάρα πολλά χρόνια πριν. Και είναι η ώρα.                                                                                                                                                                                      

Γ. ΠΑΠΑΔΑΚΟΥ: Σε λίγο θα έχουμε και το Μαραθώνιο, και επειδή η λεωφόρος Μαραθώνος είναι και εμβληματικός δρόμος για πολλούς λόγους ιστορικούς...

Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Είδατε κ. Παπαδάκου πόσες χαμένες ευκαιρίες πέρασαν από τη χώρα; Η Μαραθώνος έγινε στους Ολυμπιακούς Αγώνες, όπως ακριβώς έγινε και το τραμ που σταμάτησε να λειτουργεί τώρα.

Γ. ΠΑΠΑΔΑΚΟΥ: Και το αεροδρόμιο επίσης, που ευτυχώς εκεί δεν έχουμε θέματα. .

Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Στη Μαραθώνος φυτεύτηκαν πεύκα και κουκουναριές, συνέβαλλαν στο να περάσει η πυρκαγιά τη Μαραθώνος..

Γ. ΠΑΠΑΔΑΚΟΥ: Γι’ αυτό λέω ότι είναι εμβληματικός δρόμος και για την πυρκαγιά.

Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Δόθηκαν εκατομμύρια, αν θυμάστε, για να τελειώσει γρήγορα η Μαραθώνος και δεν προβλέφθηκε καν μια μελέτη που να εισφέρει στην παθητική πυρασφάλεια της περιοχής, όπως λέμε στη γλώσσα των Μηχανικών.

Γ. ΠΑΠΑΔΑΚΟΥ: Θέλω να πάμε στην επόμενη μέρα, αυτό έγινε, όπως τα λέτε έγιναν τα πράγματα..

Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Η Μαραθώνος φυτεύεται αυτή τη στιγμή.

Γ. ΠΑΠΑΔΑΚΟΥ: Θέλω να ρωτήσω αν είστε έτοιμοι γι’ αυτό τον αγώνα που θα γίνει, να παρουσιάσετε τη Μαραθώνος, όχι καμένη όπως τη βλέπουμε όλον αυτό τον καιρό, να την παρουσιάσετε με λίγο πράσινο.

Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Κοιτάξε, οι υλοτομίες έχουν ξεκινήσει από την πρώτη εβδομάδα περίπου. Σήμερα ενεργούν 8 Συνεταιρισμοί υλοτόμων σε όλη την περιοχή και έχουμε ξεκινήσει ήδη τη φύτευση με ελιές, σύμφωνα με τη φιλοτεχνική μελέτη που έγινε, τις οποίες ελιές τις βρήκαμε από τα σιδηροδρομικά έργα και τις απαλλοτριώσεις που κάναμε για το σιδηρόδρομο. Έχουμε 500 παλιές ελιές και κάποιες από αυτές είναι είναι υπεραιωνόβιες, που και για σημειολογικούς λόγους, θα φυτευτούν πάνω στη Μαραθώνος, για να έχει τα χαρακτηριστικά που έπρεπε να έχει, όταν έγινε, για τους Ολυμπιακούς Αγώνες.

Γ. ΠΑΠΑΔΑΚΟΥ: Σας ευχαριστώ πολύ.

Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Να είστε καλά.

Μπορείτε να δείτε τη συνέντευξη εδώ: https://youtu.be/DD56Oq3uiu8

 

 


'Αλλα νέα σε αυτή την κατηγορία
14/12/2018 Δήλωση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστου Σπίρτζη μετά τη σύσκεψη στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας για το φράγμα Χαβρία στη Χαλκιδική
14/12/2018 Συνέντευξη του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστου Σπίρτζη στη «ΔΕΛΤΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ» και το δημοσιογράφο κ. Αντώνη Τελόπουλο.
12/12/2018 Επίσκεψη Γ.Γ. Υποδομών και Μεταφορών σε Εργοτάξια της ΕΡΓΟΣΕ και στην Αχαΐα
10/12/2018 Καθορίστηκαν με Απόφαση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστου Σπίρτζη οι προθεσμίες και οι διαδικασίες χορήγησης της στεγαστικής συνδρομής για την ανακατασκευή, αυτοστέγαση, αποπεράτωση και επισκευή των πληγέντων κτιρίων από τις πυρκαγιές της 23ης και 24ης Ιουλίου 2018
10/12/2018 Συνέντευξη του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστου Σπίρτζη στο ραδιοφωνικό σταθμό «Alpha 98,9» και τη δημοσιογράφο κ. Γιάννα Παπαδάκου
Εκτύπωση

image

Θέματα Ενδιαφέροντος


Ανανέωση άδειας οδήγησης δικύκλων και οχημάτων κατηγορίας Β μετά τη συμπλήρωση της ηλικίας των εβδομήντα τεσσάρων (74) ετών
Πληροφορίες για πληγέντες από τις πυρκαγιές
ΝΕΟ - Εγκρίθηκαν από το Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών τα επόμενα αιτήματα για την ελεύθερη διέλευση των συγκεκριμένων οχημάτων
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΗΣ ΜΟΝΙΜΟΥ ΚΑΤΟΙΚΟΥ ΓΙΑ ΔΙΕΛΕΥΣΗ ΑΠΟ ΔΙΟΔΙΑ (ΕΓΝΑΤΙΑ)
Αναλυτική παρουσίαση κάθε διαδικασίας χορήγησης Άδειας Οδήγησης
Αναλυτική παρουσίαση κάθε διαδικασίας έκδοσης Άδειας Κυκλοφορίας
Άδεια διέλευσης οχημάτων μικτού βάρους άνω των 3,5 τόνων στο παράπλευρο οδικό δίκτυο